
Information and Communication Technologies - Visions and Realities
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 54.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 580 Ft off)
- Kedvezményes ár 23 219 Ft (22 113 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 798 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó OUP Oxford
- Megjelenés dátuma 1996. november 7.
- ISBN 9780198774969
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem484 oldal
- Méret 234x156x28 mm
- Súly 823 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk figures, tables 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Information and Communication Technologies - Visions and Realities, based on Britain's Programme on Information and Communication Technologies (PICT), illuminates the social and economic implications of the digital revolution. the thirty contributors include such leading scholars as Walter Baer, Jay Blumler, Peter Cochrane, Rod Coombes, Bill Dutton, Chris Freeman, Nicholas Garnham, John Goddard, Kenneth Kraemer, Donald MacKenzie, Robin Mansell, Bill melody, Roger Silverstone, Robin Williams, and Steve Woolgar.
TöbbHosszú leírás:
Information and Communication Technologies: Visions and Realities illuminates the social and economic implications of advances in information and communication technologies. It has been written and edited to reach a broad audience across the social sciences interested in constructive ways of thinking about the social dynamics of the revolution in digital media. Based on a decade of research undertaken by the UK's Programme on Information and Communication Technologies (PICT), this book explains
* how social factors influence technological innovation and convergence;
* why organizations seek to transform work, services, and management;
* ways in which households domesticate new media;
* how public policy andregulation shape the impact of technology on employment, media concentration, privacy, and access in an information society.
The thirty contributors include leading figures in the field.
Beautifully produced by the Oxford University Press, carefully edited, and its 22 short chapters feature essays by a larger number of the most prominent researchers in the Information and Communication Technology areas ... It is the sort of book that will appeal to anyone seriously interested in ICTs and their pervasive influence in all advanced societies. Who can resist the considered views of leading researchers in such an appealing form in such an attractive-looking book?

Telecommunications: An Introduction to Electronic Media with PowerWeb
42 514 Ft
38 263 Ft

Broadcasting, Cable, the Internet, and Beyond: An Introduction to Modern Electronic Media
66 306 Ft
59 676 Ft

Journalism: A Very Short Introduction: A Very Short Introduction
3 817 Ft
3 435 Ft