• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • History and Citizenship Education in Post-Mao China: Politics, Policy, Praxis

    History and Citizenship Education in Post-Mao China by Jones, Alisa;

    Politics, Policy, Praxis

    Sorozatcím: Routledge Studies in Education and Society in Asia;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Kedvezményes ár 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    73 384 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2026. december 31.

    • ISBN 9780415575362
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book examines the development of education in China over the past three decades, exploring the ways in which the ?contradictions? within and between policy prescriptions, pedagogical theory and classroom implementation have been handled where issues of political socialisation, national identification and public morality are at stake.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book examines the development of education in China over the past three decades, exploring the ways in which the manifold ?contradictions? both within and between policy prescriptions, pedagogical theory and classroom implementation have been handled where issues of political socialisation, national identification and public morality are at stake.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Introduction  Part 1: Production  2. Theory: Politics and Pedagogy  3. Praxis: Policy  Part 2: Transmission  4. Theory: Curriculum  5. Praxis: Textbooks  Part 3: Consumption  6. Theory: Teachers and teaching  7. Praxis: Learning Outcomes  8. Conclusion

    Több