• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Getting Organized at Work: 24 Lessons to Set Goals, Establish Priorities, and Manage Your Time

    Getting Organized at Work by Zeigler, Kenneth;

    24 Lessons to Set Goals, Establish Priorities, and Manage Your Time

    Sorozatcím: The McGraw-Hill Professional Education Series;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 5.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        2 956 Ft (2 815 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 296 Ft off)
      • Kedvezményes ár 2 660 Ft (2 534 Ft + 5% áfa)

    2 956 Ft

    Beszerezhetőség

    Megjelenése törölve vagy kivonva a forgalomból. Sajnos nem rendelhető.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw Hill
    • Megjelenés dátuma 2005. június 16.

    • ISBN 9780071457798
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem64 oldal
    • Méret 228x152x3 mm
    • Súly 103 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    24 Lessons to Set Goals, Establish Priorities, and Manage Your Time

    Getting Organized at Work supplies you with 24 tips, tools, ideas, and strategies for becoming far more organized with your tasks and priorities, gaining efficiency in everything you do, and getting more done in less time. Designed to work with virtually any time management system, the workplace-tested guidelines in this handbook will help you to:

    ? Set goals ? Think realistically ? Plan your work and work your plan ? Use and manage a master list ? Prioritize ? Conquer and control your desk ? Limit interruptions ? Manage incoming e-mail and calls ? Delegate ? Plan, schedule, and run meetings smart

    Kenneth Zeigler has helped thousands of clients find up to two extra hours in each day. Now Getting Organized at Work will give you the tools you need to identify and accomplish your most important tasks, uncover and eliminate your nonessential activities, and gain control of personal time, your most valuable and irreplaceable asset.

    Több
    0