Games and Learning Alliance
11th International Conference, GALA 2022, Tampere, Finland, November 30 – December 2, 2022, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 13647;
- 
          
          
20% KEDVEZMÉNY?
 - A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
 - Kiadói listaár EUR 69.54
 - 
          
            28 841 Ft (27 468 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
 - Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 768 Ft off)
 - Kedvezményes ár 23 073 Ft (21 974 Ft + 5% áfa)
 
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
28 841 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2022
 - Kiadó Springer International Publishing
 - Megjelenés dátuma 2022. november 23.
 - Kötetek száma 1 pieces, Book
 - ISBN 9783031221231
 - Kötéstípus Puhakötés
 - Terjedelem348 oldal
 - Méret 235x155 mm
 - Súly 557 g
 - Nyelv angol
 - Illusztrációk XIV, 348 p. 80 illus., 70 illus. in color. Illustrations, black & white 415
 
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the 11th International Conference on Games and Learning Alliance, GALA 2022, held in Tampere, Finland, in November/December 2022.
 The 27 full papers and 9 short papers were carefully reviewed and selected from 61 submissions. The papers cover a broad spectrum of topics: Serious Games and Game Design; Serious Games for Instruction; Serious Game for Digital Literacy and Numeracy; Novel Approaches and Application Domains; Taxonomies and Evaluation Frameworks.
Tartalomjegyzék:
Turtle Heroes: Designing a Serious Game for a VR interactive Tunnel.- Comparison with Self vs Comparison with Others: The Influence of Learning Analytics Dashboard Design on Learner Dashboard Use.- Game Design for a Museum Visit: Insights into The Co-Design of AL-2049, A Game About Food Systems.- Supporting Knowledge Sharing for The Co-Design of Digital Learning Games.- A Serious Game for Using Socio-Economic and Trust Based Decision-Making Scenarios for Elicitation of Emotional Responses.- FLIGBY: The Serious Game Harnessing Flow Experience for Leadership.- 10 Commandments of The Serious Game Padawan: Lessons Learned After 4 Years of Professional Training.- Microcosmos 3.0 Perception of Teachers in Outdoor Hybrid Playing Based on Mobile Learning for Natural Sciences.- An Autoethnographic Perspective on Teaching Soft Skills Using Multiplayer Online Games.- Evaluating the Expectations and Motivational Drivers in An Undergraduate Geology Classroom Using the Magma Pop Serious Game.- A Serious Game to Improve Phishing Awareness.- More Than Meets the Eye – An Anti-Phishing Learning Game with a Focus on Phishing Emails.- Promoting Adaptive Number Knowledge Through Deliberate Practice in The Number Navigation Game.- Effects of a Game-Based Fraction Estimation Task on Math Anxiety.- Motivation and Emotions in a Health Literacy Game: Insights from Co-Occurrence Network Analysis.- Swarming as a Bird/Fish: Investigating the Effect of First-Person Perspective Simulation on Players’ Connectedness with Nature.- Design Of a Novel Serious Game for The Detection and Measurement of Obsessive-Compulsive Disorder.- The Role of Games in Overcoming the Barriers to Paediatric Speech Therapy Training.- Ludic Didactics for an Inspired, Motivating and Playful Education.- Out of the Maze: Investigating the Effects of Fluid Intelligence and Numeracy on Planning Skills Using Video Games.- A Virtual Ship Evacuation Serious Game: Assessment of Data and Passenger Training.- High-level Decision-Making Non-Player Vehicles.- Influence of a Mixed Reality Game on Students’ Personal Epistemology. An Empirical Study.- Experts’ Evaluation of a Proposed Taxonomy for Immersive Learning Systems.- A Design Space of Educational Authoring Tools for Augmented Reality.- The Effectiveness of Adaptive Digital Games for Learning: Calling for a Broader View on Assessment.- Gamification in Work Teams: A Q study on How Team Members Experience Gamification.
Több