• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Game Development with Godot 4: A Complete Introduction

    Game Development with Godot 4 by Thorn, Alan;

    A Complete Introduction

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 670 Ft (23 495 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 467 Ft off)
      • Kedvezményes ár 22 203 Ft (21 146 Ft + 5% áfa)

    24 670 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2025. november 5.

    • ISBN 9781032759241
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem376 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 373 Illustrations, black & white; 373 Halftones, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Godot is a rapidly growing free and open-source game engine for creating 2D and 3D games, and interactive applications, on many platforms including desktop and mobile. There has been intense interest in this engine among game developers worldwide.

    Több

    Hosszú leírás:

    Godot is a rapidly growing free and open-source game engine for creating 2D and 3D games, and interactive applications on many platforms, including desktop and mobile. There has been intense interest in this engine among game developers worldwide. This tutorial book offers an accessible, easy-to-follow and fun introduction to Godot Engine 4 for game developers, both complete newcomers and migrators from alternative game engines, like Unity and Unreal. This book practically explores the process of setting up the Godot software for the first time, creating 2D and 3D scenes with interactive elements, and using the GDScript language to create common gameplay elements, like first-person controls. Overall, this technical book offers a structured and friendly introduction to many of Godot’s impressive features to help you get started at making games as an indie game developer. This book explores nodes, scenes, hierarchies, import workflows, scripting, animations, user interfaces, working with resources, and creating gameplay elements, among others.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction, Chapter 1. Introducing Godot – Getting to Know the Engine, Chapter 2. Getting Started with Godot – Your First Project, Chapter 3. Resources – Textures, Meshes, and More, Chapter 4. GDScript Introduction – Programming Games, Chapter 5. Building 2D Worlds – Sprites, Cameras, and Physics, Chapter 6. 3D Worlds – Meshes, Lights, and Cameras, Chapter 7. User Interfaces, Chapter 8. Game Mechanics – Creating a First-Person Controller, Chapter 9. Godot Tips and Tricks

    Több