
Game Audio Programming 5
Principles and Practices
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 49.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 467 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 203 Ft (21 146 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
24 670 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. november 18.
- ISBN 9781032852850
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem304 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 84 Illustrations, black & white; 21 Halftones, black & white; 63 Line drawings, black & white; 21 Tables, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
In this volume, some of the top game audio programmers in the industry delve into audio programming topics from low-level subjects like oscillator techniques to high-level topics such as automated testing, reverb, and music.
TöbbHosszú leírás:
Welcome to the fifth volume of Game Audio Programming: Principles and Practices ? the first series of its kind dedicated to the art, science, and craft of game audio programming. In this volume, some of the top game audio programmers in the industry delve into audio programming topics from low-level subjects like oscillator techniques to high-level topics such as automated testing, reverb, and music.
Game audio programmers at all skill levels will find something to learn in this book.
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1: The Flavors of Game Audio Programming, Section 1: Low-Level Topics, Chapter 2: Oscillators for Real-Time Synthesis, Chapter 3: Recording Audio Data to a Memory Buffer, Section 2: Acoustics, Chapter 4: An Overview of Game Acoustics, Chapter 5: Multilayered Dynamic Reverb, Chapter 6: Creating Impulse Responses for Virtual Environments, Section 3: Game Integration, Chapter 7: Transient Driven Events from Game Parameters, Chapter 8: Addressing the Neglect of Sound in Reused Animations, Chapter 9: Rule Systems and Context Aware Speech in Homeworld 3, Section 4: Audio Engine Architecture and Features, Chapter 10: Updates to the Sound Engine State Machine, Chapter 11: Asynchronous Multithreaded Audio Engine Architecture, Chapter 12: Asynchronous Multithreaded Audio Engine Code,
Több