
Freemium ? How Zoom, HubSpot, Atlassian, and Other Top Companies Use Product?Led Growth...for Low?Cost Customer Acquisition and Expansion
How Zoom, HubSpot, Atlassian, and Other Top Companies Use Product-Led Growth ? for Low-Cost Customer Acquisition and Expansion
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 315 Ft off)
- Discounted price 11 838 Ft (11 274 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 153 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó MK ? Stanford University Press
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 26.
- ISBN 9781503640399
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 229x152x15 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 tables, 47 figures 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Competing in tech today requires an understanding of "product-led growth"
Companies like Dropbox, Zoom, Slack, Atlassian, and DocuSign grew into multibillion-dollar companies using the 3-step "Freemium" product strategy: (1) instead of hiring an expensive sales force, give away software for free; (2) let happy users tell others; (3) offer a premium subscription version, producing a recurring revenue stream. Over the last three decades, Freemium strategy has evolved into a practice known to tech industry insiders as "product-led growth," which Harvard Business School Lecturer Frank Cespedes calls, "probably the fastest-growing go-to-market model for businesses globally."
Freemium is the authoritative guide to product-led growth, written by Silicon Valley entrepreneur and Harvard MBA Dave Boyce, who teaches the first MBA-level course on the topic. Freemium explains how to develop a product that can sell itself, how to ward off competitors, and how to seamlessly move upmarket, selling to larger customers. It details how the product itself (instead of expensive employees) can be used for customer onboarding, customer service, and customer retention. Freemium also details how non-software companies and enterprise sales
Competing in nearly every tech-related industry today requires an understanding of the principles of product-led growth. Freemium is the comprehensive, practical handbook for this unicorn-building strategy.
"Freemium is a smart, timely book about what is probably the fastest-growing go-to-market model in businesses globally."
?Frank Cespedes, Senior Lecturer at Harvard Business School and author of Aligning Strategy and Sales Több