• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Feminist Pedagogy for Teaching Online

    Feminist Pedagogy for Teaching Online by Howard, Jacquelyne Thoni; Romero-Hall, Enilda; Daniel, Clare;

    Sorozatcím: Issues in Distance Education;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 24.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        12 332 Ft (11 745 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 233 Ft off)
      • Kedvezményes ár 11 099 Ft (10 571 Ft + 5% áfa)

    12 332 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó University of British Columbia Press
    • Megjelenés dátuma 2025. augusztus 31.

    • ISBN 9781771994286
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem304 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 12 b&w figures, 6 tables
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Instructors across higher education require inspiring and practical resources for creating, adapting to, and enhancing, online teaching and learning spaces. Faculty need to build collaborative, equitable and trusting online learning communities. This edited volume examines the experiences that interdisciplinary and global feminist educators have had—both their successes and their challenges—in infusing feminist pedagogical tenets into their online teaching and learning practices. Contributors consider how to promote connection, reflexivity, and embodiment; build equity, cooperation, and co-education; and create cultures of care in the online classroom. They also interrogate knowledge production, social inequality, and power. By (re)imagining feminist pedagogy as a much-needed tool and providing practical advice for using digital technology to enact these tenets in the classroom, this collection will empower educators and learners alike.

    Több