
Extending and Customizing Unreal Engine Editor
Methods for Improving Workflow and More Robust Scripting
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 130.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 211 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 897 Ft (53 235 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
62 107 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2025. december 2.
- ISBN 9781032842165
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem286 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 50 Illustrations, black & white; 50 Halftones, black & white 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book provides a broad overview of editor extensions and modifications that can be made to speed up your workflow in the Unreal Engine. It covers tips for both initial content creation as well as for debugging already existing content.
TöbbHosszú leírás:
This book provides a broad overview of editor extensions and modifications that can be made to speed up your workflow in the Unreal Engine. It covers tips for both initial content creation as well as debugging already existing content.
The book explains how several editor systems work, with a focus on how you can extend and modify them to suit your own workflow. Chapters cover how to create your own editor modes with several different kinds of tools in them, covering tools for artists and for gameplay scripting, giving you the foundation to build further tools and personalize your workflow. It also covers how to personalize toolbars and editor windows and create custom variable visualization and Blueprint nodes.
Whether you are making a small indie game or an AAA game, this book will help you and your team in creating the tools needed to improve your workflow.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction, 1. Editor Modes, 2. Toolbar, 3. Editor Windows, 4. Data Visualization, 5. Commandlets, 6. Extending Editor Debugging, 7. Google Sheet, 8. Blueprint Nodes Customization, Index
Több