Ethics Management in Libraries and Other Information Services
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 72.95
-
30 256 Ft (28 815 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 051 Ft off)
- Kedvezményes ár 24 205 Ft (23 052 Ft + 5% áfa)
- A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
30 256 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science
- Megjelenés dátuma 2017. október 2.
- ISBN 9780081018941
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem186 oldal
- Méret 228x152 mm
- Súly 310 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Ethics Management in Libraries and Other Information Services presents professional ethics from a managerial point-of-view, explaining how to implement ethical management systems in libraries and information services and presenting the necessary tools needed to understand the practical application of a system of ethical management based on ISO 26000: 2010. The examples and selected case studies will be helpful to professionals, teachers and students who want to both explore and apply ethics now and in the future.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Introduction. Why deal with ethics within an organization?
2. Individual ethics, professional ethics and organizational ethics
3. The ethical dimension in libraries and other organizational information services
4. The quality-management contribution to the ethical behavior of the organization
5. The ISO 26000:2010, Guidance on Social Responsibility. Concept and practical application.
6. Conclusion