• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Ethics Management in Libraries and Other Information Services

    Ethics Management in Libraries and Other Information Services by Pulido, Margarita Pï¿1⁄2rez;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 72.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        30 256 Ft (28 815 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 051 Ft off)
      • Kedvezményes ár 24 205 Ft (23 052 Ft + 5% áfa)
      • A kedvezmény érvényes eddig: 2025. december 31.

    30 256 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Ethics Management in Libraries and Other Information Services presents professional ethics from a managerial point-of-view, explaining how to implement ethical management systems in libraries and information services and presenting the necessary tools needed to understand the practical application of a system of ethical management based on ISO 26000: 2010. The examples and selected case studies will be helpful to professionals, teachers and students who want to both explore and apply ethics now and in the future.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction. Why deal with ethics within an organization?
    2. Individual ethics, professional ethics and organizational ethics
    3. The ethical dimension in libraries and other organizational information services
    4. The quality-management contribution to the ethical behavior of the organization
    5. The ISO 26000:2010, Guidance on Social Responsibility. Concept and practical application.
    6. Conclusion

    Több
    0