• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Electronic Publishing: Looking for a Blueprint

    Electronic Publishing by Kist, Joost;

    Looking for a Blueprint

    Sorozatcím: Routledge Library Editions: Publishing and Printing;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 89.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        42 992 Ft (40 945 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 598 Ft off)
      • Kedvezményes ár 34 394 Ft (32 756 Ft + 5% áfa)

    42 992 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 24.

    • ISBN 9781041109020
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 490 g
    • Nyelv angol
    • 698

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    With the development of new technologies over the previous decade and more moderately priced and faster systems becoming available Electronic Publishing, originally published in 1987, provided a much-needed close look at present and potential publishing techniques at the time.

    Több

    Hosszú leírás:

    With the development of new technologies over the previous decade and more moderately priced and faster systems becoming available Electronic Publishing, originally published in 1987, provided a much-needed close look at present and potential publishing techniques at the time. In the view of the author the relatively new electronic and optical media were expected to integrate with or supplement flourishing media such as books, looseleaf publications and journals.


    The aim of this book was to guide those people confronted with the new information technology, be they professionals or the generally interested reader, through the complex problems associated with this medium. Topics covered include: the sources from which information may be obtained, which channels and delivery systems should be used, and the problem of abstracting the mass of information available. Emphasis is on the new user and the author attempts to formulate a new appreciation of informational content as a vital source for society. Today, with electronic publishing at the forefront of the publishing industry as a whole, it can be read in its historical context.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface.  Section I: The Publisher in the Information Age  1. Publishing in Transition  2. What is Electronic Publishing?  Section II: Defining the Resources  3. Electronic Publishing Media  4. Generalised Markup and Electronic Publishing  5. Players in the EP Game  Section III: Assembling the Pieces  6. Economic Considerations for Electronic Publishers  7. Copyright  8. Key Factors for the Organisation of EP Activities  9. Designing a Blueprint for Electronic Publishing  10. Trends. Appendixes.  Glossary.

    Több