Electronic Publishing
Looking for a Blueprint
Sorozatcím: Routledge Library Editions: Publishing and Printing;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 89.99
-
42 992 Ft (40 945 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 598 Ft off)
- Kedvezményes ár 34 394 Ft (32 756 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 992 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 24.
- ISBN 9781041109020
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 490 g
- Nyelv angol 698
Kategóriák
Rövid leírás:
With the development of new technologies over the previous decade and more moderately priced and faster systems becoming available Electronic Publishing, originally published in 1987, provided a much-needed close look at present and potential publishing techniques at the time.
TöbbHosszú leírás:
With the development of new technologies over the previous decade and more moderately priced and faster systems becoming available Electronic Publishing, originally published in 1987, provided a much-needed close look at present and potential publishing techniques at the time. In the view of the author the relatively new electronic and optical media were expected to integrate with or supplement flourishing media such as books, looseleaf publications and journals.
The aim of this book was to guide those people confronted with the new information technology, be they professionals or the generally interested reader, through the complex problems associated with this medium. Topics covered include: the sources from which information may be obtained, which channels and delivery systems should be used, and the problem of abstracting the mass of information available. Emphasis is on the new user and the author attempts to formulate a new appreciation of informational content as a vital source for society. Today, with electronic publishing at the forefront of the publishing industry as a whole, it can be read in its historical context.
TöbbTartalomjegyzék:
Preface. Section I: The Publisher in the Information Age 1. Publishing in Transition 2. What is Electronic Publishing? Section II: Defining the Resources 3. Electronic Publishing Media 4. Generalised Markup and Electronic Publishing 5. Players in the EP Game Section III: Assembling the Pieces 6. Economic Considerations for Electronic Publishers 7. Copyright 8. Key Factors for the Organisation of EP Activities 9. Designing a Blueprint for Electronic Publishing 10. Trends. Appendixes. Glossary.
Több