
e-Business Fundamentals
Sorozatcím: Routledge eBusiness;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 155.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 15 689 Ft off)
- Kedvezményes ár 62 756 Ft (59 768 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
78 445 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2003. május 29.
- ISBN 9780415255943
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 544 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 6 Tables, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A broad overview of key e-Business issues from both managerial and technical perspectives, introducing issues of marketing, human resource management, ethics, operations management, law, the e-Business environment, website design and computing.
TöbbHosszú leírás:
This comprehensive textbook considers all of the key business, management and technical issues of e-Business, examining and explaining how technologies can help organizations in both the public and private sectors conduct business in new ways.
After addressing the changing nature of the e-Economy and the impact of the dot.com 'bubble' of the late 1990s, Eckersley, Harris and Jackson go on to analyse key software developments and the impact these have had on organizational practices. They then outline the legal and ethical frameworks of e-Business, and consider how companies use various e-commerce tools to enter new markets. Finally, they trace the progress public sector organizations have made in adopting e-Business practice.
This is an accessible, jargon-free and focused textbook that offers readers both a technical and managerial overview of the issues surrounding e-Business. It uses illustrative cases and discussion questions to help students and managers in organizations not only to familiarize themselves with e-Business but also to equip themselves with the skills to challenge and analyze the changing business environment.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction 2. The Business Environment for e-Commerce 3. e-Commerce Technology 4. Organisational Considerations for e-Business 5. Using Marketing Databases in e-Business 6. The Ethics Environment for e-Business 7. e-Business and the Law 8. e-Commerce: A Global Overview 9. e-Government
Több