
Discourses of Perfection
Representing Cosmetic Procedures and Beauty Products in UK Lifestyle Magazines
Sorozatcím: Routledge Research in Language and Communication;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 145.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
- Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)
73 384 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2021. március 22.
- ISBN 9780367432355
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem190 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 385 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 26 Illustrations, black & white; 12 Halftones, black & white; 14 Line drawings, black & white; 15 Tables, black & white 197
Kategóriák
Rövid leírás:
This book explores editorial and advertising discourse on cosmetic procedures and beauty products and services in UK lifestyle magazines, offering a holistic perspective on the normalization of cosmetic procedures and the societal context in which such perceptions flourish.
TöbbHosszú leírás:
This book explores editorial and advertising discourses related to cosmetic procedures and beauty products and services in UK lifestyle magazines, offering a holistic perspective on the normalisation of cosmetic procedures and the societal context in which particular perceptions have flourished.
The volume examines the societal climate that contributed to cultural perceptions of the body as object and project, and constructions of masculinities and femininities as context for developments in lifestyle magazines? content on beauty and cosmetic procedures. Integrating approaches from Critical Discourse Analysis, Thematic Analysis, and Content Analysis, Hermans explores the varying ways in which cosmetic procedures and other beauty products are marketed to different audiences and examines phenomena such as the problem/solution rhetoric, and developments in beauty advertising discourse specifically targeted at men. The book also investigates the continuum view of beauty products and cosmetic procedures, and examines the implications of these blurred boundaries for the regulation of the cosmetic surgery industry.
This innovative contribution to research on the representation of cosmetic procedures and beauty products in the media will be of interest to scholars researching at the intersection of language, gender, individualised body projects, and sexuality.
TöbbTartalomjegyzék:
1. Creating and selling the malleable body 2. Cosmetic procedures 3. Methodology and project 4. Cosmetic procedures and beauty products/services in editorials and advertising 5. Cosmetic procedures and beauty products/services in advertising ? General 6. Cosmetic procedures and beauty products/services in advertising ? Medical and commercial aspects 7. Blurring boundaries 8. Negotiating masculinities in the beauty market 9. Concluding remarks
Több