• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Disconnected: Call Center Workers Fight for Good Jobs in the Digital Age

    Disconnected by Goldman, Debbie J.;

    Call Center Workers Fight for Good Jobs in the Digital Age

    Sorozatcím: Working Class in American History;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 88.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        43 428 Ft (41 360 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 343 Ft off)
      • Kedvezményes ár 39 085 Ft (37 224 Ft + 5% áfa)

    43 428 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó University of Illinois Press
    • Megjelenés dátuma 2025. április 14.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780252046056
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem264 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 7 black & white photographs, 13 charts, 7 tables
    • 662

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Call center employees once blended skill and emotional intelligence to solve customer problems while the workplace itself encouraged camaraderie and job satisfaction. Ten years after telecom industry deregulation, management had isolated the largely female workforce in cubicles, imposed quotas to sell products, and installed surveillance systems that tracked every call and keystroke.

    Debbie J. Goldman explores how call center employees and their union fought for good, humane jobs in the face of degraded working conditions and lowered wages. As the workforce coalesced to resist the changes, it demanded the Communications Workers of America (CWA) fight for safe and secure good-paying jobs. But trends in technology, capitalism, and corporate governance--combined with the decline of unions--narrowed the negotiating options for workers. Goldman describes how the actions of workers, management, and policymakers shaped the social impact of the new digital technologies and gave new form to the telecommunications industry in a time of momentous change.

    Perceptive and nuanced, Disconnected tells an overlooked story of service workers in a time of change.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface and Acknowledgments

    Abbreviations

    Introduction

    1. Before the Breakup
    2. Becoming a Workforce of Resistance
    3. Organizing to Block the Low Road Path
    4. False Promises? Job Redesign through Union-Management Partnerships
    5. Fighting for Job Security
    6. Striking for Stress Relief

    Epilogue

    Appendix

    Notes

    Bibliography

    Index

    Több