• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Direct and Interactive Marketing

    Direct and Interactive Marketing by Sargeant, Adrian; West, Douglas C.;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 81.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        39 170 Ft (37 305 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 917 Ft off)
      • Kedvezményes ár 35 253 Ft (33 575 Ft + 5% áfa)

    39 170 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2001. május 31.

    • ISBN 9780198782537
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem484 oldal
    • Méret 247x188x26 mm
    • Súly 924 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk numerous tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook offers a comprehensive review of the principles of direct, database, and interactive marketing. designed to accompany undergraduate and post-experience courses in this discipline, the text has been structured to reflect each of the stages that would commonly be encountered in the creation of an interactive marketing plan. It provides a consideration of both customer acquisition and customer development and a detailed examination of the research and analytical techniques employed in making marketing decisions.

    Több

    Hosszú leírás:

    This textbook offers a comprehensive review of the principles of direct, database, and interactive marketing. The book begins with an introduction to the discipline and goes on to explore each of the major subject areas that would be of relevance in the construction of a direct marketing plan:

    Testing and Research
    Analytical Techniques
    Customer Acquisition
    Understanding Buying
    Building a Customer Database
    Customer Loyalty
    Communications Strategy
    Communications Briefing
    Direct Marketing Agencies
    Budgeting
    Media Planning
    Electronic Channels
    Print, Production, and Fulfilment
    The Future of Direct Marketing

    The text offers a rich blend of theory and examples from professional practice. These examples are drawn from some of the most successful direct marketing undertaken on both sides of the Atlantic. The book includes a series of longer case studies, designed to form the basis of classwork and discussion at both undergraduate and postgraduate level. Each case is written with a decision focus and designed to allow students to draw on course material to allow them to analyse the available data and generate a range of alternative solutions. The book also includes the most up-to-date review of web marketing currently available in textbook form and a consideration of new media such as interactive and digital television.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Direct Marketing: The Development of a Discipline
    Market Planning
    Understanding Buying
    Customer Acquisition
    Building a Customer Database
    Customer Retention: Building Customer Loyalty
    Testing and Research
    Analytical Procedures
    Agencies and Direct Marketing Specialists
    Creative Briefing
    Media Planning
    Budgeting
    E-marketing
    Print, Production, and Fulfilment
    Towards the Future

    Több
    0