
Digital Transformation and Traditional Business Models
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 132.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 514 Ft off)
- Kedvezményes ár 58 628 Ft (55 836 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
65 142 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Society Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 30.
- ISBN 9781779564078
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem420 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Digital transformation reshapes traditional business through e-commerce, innovative digital tools, and data-driven decision-making. Navigate industry challenges, discover strategies for smooth transitions, and seize new opportunities with agility and creative solutions to sustain long-term competitiveness.
TöbbHosszú leírás:
This book explores the impact of digital transformation on traditional business practices and strategies for adaptation. Topics include digital tools, e-commerce integration, and data-driven decision-making. It examines challenges faced by traditional businesses in a rapidly changing digital landscape. Showcasing successful transitions and lessons learned, the book emphasizes the importance of agility and innovation for long-term competitiveness. It is a vital resource for business leaders, entrepreneurs, and professionals in digital strategy.
TöbbTartalomjegyzék:
- Chapter 1 Introduction to Digital Transformation
- Chapter 2 Traditional Business Models
- Chapter 3 The Role of Technology in Business Transformation
- Chapter 4 Customer-Centric Digital Transformation
- Chapter 5 Digital Marketing and Sales Strategies
- Chapter 6 Digital Transformation in Operations and Supply Chain
- Chapter 7 Financial Aspects of Digital Transformation
- Chapter 8 Organizational Change and Digital Transformation
- Chapter 9 Digital Innovation and Entrepreneurship
- Chapter 10 Regulatory and Ethical Considerations