
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 265 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 383 Ft (10 841 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 647 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2019. október 17.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350068148
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 232x156x14 mm
- Súly 420 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 16 BW illus 29
Kategóriák
Rövid leírás:
'Design: The Key Concepts' provides an accessible introduction to design thinking, services, context, interaction, experience, and systems.
TöbbHosszú leírás:
Design is everywhere. It shapes not only our present but also our future. An essential introductory guide, Design: The Key Concepts covers fundamental design concepts: thinking, service, context, interaction, experience, and systems.
Each concept is situated within a broad context, enabling the reader to understand design's contemporary practice and its relationship to issues such as new technology, social and economic development, globalization, and sustainability. Concepts are also explained by use of concise, illustrated case studies of contemporary objects, spaces, systems, and methods such as Uber, the iPhone, Kickstarter and IKEA. Chapter summaries and supporting discussion questions make this an engaging and accessible introduction for students and those new to the field. An annotated bibliography provides direction for further reading.
Tartalomjegyzék:
Acknowledgements
Preface
Introduction
- What is Design?
- Design's Relatives
- Design's History
- The Concepts
1. Information
- From Print to Cyberspace
- Making Marks - Case Study 1: Emojis
- Graphic Identities
- Visualizing Data - Case Study 2: Infographics
- Finding our Way
- The Return to Craft
2. Things
- From Mechanization to Automation
- Serial Things - Case Study 3: Chairs
- Singular Things
- Materials - Case Study 4: the Moneymaker Pump
- Ethics
3. Interactions
- Designing Machines for People
- Affordances and Scripts - Case Study 5: Doors
- Interface
- Software - Case Study 6: the iPhone
- Smart Things
- Robots
4. Systems and Services
- Systems
- Mapping Services - Case Study 7: IKEA
- Sharing
- Hackathons and Jams - Case Study 8: Uber
- Social Design
- Government Services
5. Experiences
- Interaction and Emotion
- Participation - Case Study 9: Facebook
- Inclusive Experience
- The Experience Economy
- Immersive Entertainment - Case Study 10: Universal Design
- Tourism
6. Strategies
- Organizational Design - Case Study 11: IBM
- Strategic Design
- Policy
- Problems and Methods - Case Study 12: IDEO
- Design Thinking
Conclusion
- Design in the Anthropocene
- Technological Fixations
- Design Futures
Notes
Annotated Guide to Further Reading
Select Bibliography
Index