
Data and Analytics Strategy for Business
Leverage Data and AI to Achieve Your Business Goals
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 670 Ft off)
- Discounted price 15 026 Ft (14 311 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 696 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. augusztus 3.
- ISBN 9781398622012
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem328 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Design, implement and execute a data strategy that harnesses AI with this guide to driving innovation and creating value.
TöbbHosszú leírás:
Data and AI present a tremendous opportunity to improve business performance by increasing operational efficiency, revenues and customer satisfaction. An effective data strategy leveraging the power of AI allows businesses to create a competitive advantage.
Data and Analytics Strategy for Business is a practical guide for business, technology and data leaders building a data, analytics and AI strategy for their organization. Starting by identifying the value you can obtain from data, analytics and AI, this book shows you how to maximise that value to support your organization's goals and mission. It covers the importance of having high quality data to generate trust, getting the whole organization on board as well as all the other essential elements required to complete your strategy. This book provides the keys to using data to drive improved business results.
Incorporating the latest developments in AI, this new edition of Data and Analytics Strategy for Business shows how leaders can use AI right away to get value from their existing strategy. It provides practical guidance and recommendations for implementing AI and machine learning to maximize performance. Filled with real-world examples from organizations including Tesco and Transport for London, this book is a step-by-step guide to designing and implementing a results-driven data strategy.