
Using Creativity and Data in Marketing
Unlocking Creative Value with Insight and Imagination
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 51.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 517 Ft off)
- Kedvezményes ár 22 652 Ft (21 573 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
25 168 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. szeptember 3.
- ISBN 9781398619272
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem200 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 666 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.
TöbbHosszú leírás:
The availability of data analytics has turned the marketing world upside down, but data is only part of the picture. The ability to take the data and blend it with creative thinking is now an essential skill for any marketer looking to create truly impactful campaigns.
Using Creativity and Data in Marketing is a practical approach to how you can transform quantitative data into groundbreaking creative strategies. It features original research, encapsulating insights from in-depth interviews with senior global marketers at the forefront of this evolution from brands such as L'Oreal, Kenvue, Brompton Bikes and Bose. They share firsthand experiences and lessons on harnessing data to drive creativity, offering readers an exclusive look into successful data-informed campaigns.
Designed to challenge conventional marketing and advertising wisdom, the book delves into emerging theories and practices, charting a course through unexplored aspects of data-driven creativity. From how to practically interpret data, to taking that creative leap from insights to ideas, this book equips marketers with the tools to create more resonant and effective campaigns in a data-rich world.