• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Using Creativity and Data in Marketing: Unlocking Creative Value with Insight and Imagination

    Using Creativity and Data in Marketing by Ollerton, Tom;

    Unlocking Creative Value with Insight and Imagination

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 51.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 365 Ft (23 205 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 437 Ft off)
      • Kedvezményes ár 21 929 Ft (20 885 Ft + 5% áfa)

    24 365 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 3.

    • ISBN 9781398619272
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem200 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 390 g
    • Nyelv angol
    • 692

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Understand how to harness data to drive creativity in your marketing, creating data-informed, imaginative campaigns that have real-world impact.

    Több

    Hosszú leírás:

    How can marketing leaders leverage data and creativity to deliver measurable business results?

    Using Creativity and Data in Marketing provides proven strategic models and expert insights to help blend quantitative data with innovative thinking. This essential guide equips professionals to lead with confidence, turning complex analytics into impactful campaigns that deliver ROI and competitive advantage. Featuring interviews with global marketing leaders from L'Oreal, Kenvue, Brompton Bikes and Bose, the book offers exclusive data-led, decision-making frameworks grounded in real-world success.

    You'll learn how to:
    - Access expert interviews revealing actionable leadership lessons
    - Master strategic tools to translate data into creative breakthroughs
    - Understand governance and financial impact of data-driven marketing
    - Anticipate industry trends with informed, big-picture thinking
    - Drive measurable ROI through data-informed, innovative campaigns

    Designed for senior marketers and executives, this book empowers you to lead marketing transformation with authority and clarity, ensuring every decision delivers tangible results.


    Themes include: strategic models, expert interviews, ROI, data-led decision making, leadership, financial impact, industry trends

    Több