• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Critical Perspectives on EdTech in Higher Education: Varieties of Platformisation

    Critical Perspectives on EdTech in Higher Education by Thomas, Duncan A.; Laterza, Vito;

    Varieties of Platformisation

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 2 662 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    "

    This open access book provides critical perspectives on educational technology (EdTech) platforms and platformisation in higher education. It focuses on three analytical dimensions: higher education actors’ struggles with the tension between autonomy from and dependence on EdTech platforms, the effects of platform features and platformisation on human interactions in higher education, and future scenarios and alternatives to dominant commercial paths. The book will appeal to academics interested in higher education digitalisation and digital teaching and learning, as well as higher education and educational technology practitioners.

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    CHAPTER 1 – Critical EdTech Studies, platforms and platformisation in higher education: an introduction.- CHAPTER 2 – Technological Paradox as Occasion for Restructuring Educational Practices and Igniting Moral Imagination.- CHAPTER 3 – Can instructors configure EdTech platform (in)dependence? Reconsidering pre-pandemic USA university MOOCs and 8online degrees.- CHAPTER 4 – Procuring a learning platform and experiencing the GDPR: A practitioner’s view from Norwegian higher education.- CHAPTER 5 – ‘Boulder specs’ oddities: A dialogued autoethnographic appraisal of online peer review of teaching and the co-authors’ statement.- CHAPTER 6 – Zoom, Class, and Engageli: modular learning in video conferencing platforms.- CHAPTER 7 Platformed Learning: Reshaping Education in the Era of Learning Management Systems.- CHAPTER 8 – Takeaways from Designing a Higher Education Platform.- CHAPTER 9 – EdTech Platforms and the Extended Carbon Relations of Higher Education Institutions.- CHAPTER 10 – Digital platforms and their usage in higher education human resource management.

    "

    Több