
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 77.95
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 6 613 Ft off)
- Kedvezményes ár 26 452 Ft (25 193 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
33 066 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2
- Kiadó Morgan Kaufmann
- Megjelenés dátuma 2005. május 9.
- ISBN 9780120958115
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem640 oldal
- Méret 234x190 mm
- Súly 1400 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
You just know that an improvement of the user interface will reap rewards, but how do you justify the expense and the labor and the time-guarantee a robust ROI!-ahead of time? How do you decide how much of an investment should be funded? And what is the best way to sell usability to others?
In this completely revised and new edition of Cost-Justifying Usability, Randolph G. Bias (University of Texas at Austin, with 25 years' experience as a usability practitioner and manager) and Deborah J. Mayhew (internationally recognized usability consultant and author of two other seminal books including The Usability Engineering Lifecycle) tackle these and many other problems. It has been updated to cover cost-justifying usability for Web sites and intranets, for the complex applications we have today, and for a host of products-offering techniques, examples, and cases that are unavailable elsewhere. No matter what type of product you build, whether or not you are a cost-benefit expert or a born salesperson, this book has the tools that will enable you to cost-justify the appropriate usability investment.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction
1. Justifying cost-justifying usability
2. Return on investment for usable user-interface design: Examples and statistics
Framework
3. A basic framework for cost-justifying usability engineering on Web development projects
4. A business case approach to usability
5.Marketing usability
6. Dot coms
Organizational and Design Context
7. Cost-justification of usability engineering: A vendor's perspective
8. Practical ROI issues for UCD teams: Considering the impact of social, internal, and external ROI on team credibility, team longevity, and product success
9. Usability science as an independent research service
10. ROI in Human Factors for Web Applications
11. The business case for international user centered design
12. Cost-justification of usability engineering for international Web sites
13. The ROI of accessibility
Methods and Approaches
14. Ethnography/Field research at Microsoft
15. Out of the box: Approaches to good initial interface designs;
16. Keystroke level modeling as a cost-justification tool
17. The RITE method
18. Sample size and user testing - how much is enough?
19. Cost-justifying online surveys
20.Cost benefits framework and case studies
21. Want respect? Respect the shareholder: Usability at Sprint
22. Conclusion, wrap-up, next steps