• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Computer Games ? Text, Narrative and Play: Text, Narrative and Play

    Computer Games ? Text, Narrative and Play by Carr, D;

    Text, Narrative and Play

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 835 Ft (26 510 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 784 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 052 Ft (23 859 Ft + 5% áfa)

    27 835 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Polity Press
    • Megjelenés dátuma 2006. február 1.

    • ISBN 9780745634005
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 262x178x18 mm
    • Súly 584 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book provides a systematic, comprehensive introduction to the analysis of computer and video games. It introduces key concepts and approaches drawn from literary, film and media theory in an accessible and concrete manner; and it tests their use and relevance by applying them to a representative selection of games.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book provides a systematic, comprehensive introduction to the analysis of computer and video games. It introduces key concepts and approaches drawn from literary, film and media theory in an accessible and concrete manner; and it tests their use and relevance by applying them to a representative selection of games.

    Több