
Communication and Language in Early Childhood Today
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 70.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 834 Ft off)
- Discounted price 32 593 Ft (31 041 Ft + 5% áfa)
35 427 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Learning Matters
- Megjelenés dátuma 2025. január 27.
- ISBN 9781529689778
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem184 oldal
- Méret 245x170 mm
- Nyelv angol 682
Kategóriák
Rövid leírás:
A text for Early Years students enabling them to build the knowledge and skills needed to support children’s communication and language development.
TöbbHosszú leírás:
The development of spoken language underpins all seven areas of learning and development in the EYFS. This book supports those studying the Early Years and Early Childhood to explore the wide range of issues and factors that impact on children’s communication and language development. In all chapters, students are supported to consider real life issues. A diverse range of case studies for learning highlight good practice and key challenges. Throughout, a practice-based focus supports EY students to link key theory with practice in settings.
Több
Tartalomjegyzék:
What do we understand by SLC and universal good practice? - Julie Kent & Tanya Richardson
Chapter 1 ? Leadership of SLC - Julie Kent
Chapter 2 ? Impacts of outdoor pedagogy on children?s communication - Tanya Richardson
Chapter 3 ? The impact of technology on children?s speech, language and communication - Michelle Bugby
Chapter 4 - Total communication approaches; using signs and symbols - Rachael Webster
Chapter 5 - The value of intergenerational approaches in the early years and their impact on communication - Laura Sanders
Chapter 6 - Including parents in the system - Laura Sanders
Chapter 7 - Communities with children with EAL: moving beyond the guidance in the EYFS - Sue Hobson
Chapter 8 ? Evolving Multi Agency Approaches in Early Childhood Speech and Language Services: A Historical and Geographical Overview - Nyree Nicholson
Chapter 9 ? Training and community approaches to working together to support children?s SLC - SLTs Notts team
Chapter 10 ? Global perspectives on communication in the outdoors - Tanya Richardson & int
Chapter 11 - Final reflections on practice - Julie Kent & Tanya Richardson