
B2B Content Marketing Strategy
A Media-First Framework That Accelerates Growth
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 46.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 198 Ft off)
- Kedvezményes ár 19 779 Ft (18 837 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 976 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. október 3.
- ISBN 9781398622517
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 500 g
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Rövid leírás:
Increase marketing's impact on company growth with a media-first content strategy that maximizes your output and meets your customers where they are, driving higher engagement and more sales.
TöbbHosszú leírás:
How can you create B2B content marketing strategies that deliver predictable growth?
B2B Content Marketing Strategy is a practical guide for mid-career marketers who want to implement human-centric strategies that break through long, complex buyer journeys and deliver measurable results. It combines proven principles, detailed frameworks and actionable tools to help you optimize content across every stage of the marketing cycle.
Written by B2B marketing expert, Devin Bramhall, for professionals navigating shifting buyer behaviour, rapid platform changes and outdated playbooks, this book shows how to align media, technology, and audience insight to achieve sustainable growth. Drawing on real-world examples from Cisco, Help Scout and Navattic, you will learn how to:
- Develop living audience profiles that evolve with market needs
- Apply a media-first approach across owned, earned and paid channels
- Optimize content plans to align with brand and revenue goals
- Build communities that increase reach, trust and loyalty
With detailed chapters, practical models and case studies from startups to global enterprises, B2B Content Marketing Strategy equips you to implement high-impact strategies that strengthen credibility, accelerate growth and enhance your career impact.
Themes include: strategy, principles, B2B marketing, media-first approach, content optimization, audience engagement