• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • American Popular Music and its Business: Volume II: From 1790 to 1909

    American Popular Music and its Business: Volume II: From 1790 to 1909 by Sanjek, Russell;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 142.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        68 079 Ft (64 837 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 6 808 Ft off)
      • Kedvezményes ár 61 271 Ft (58 353 Ft + 5% áfa)

    68 079 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma és címe :Volume II: From 1790 to 1909
    • Kiadó OUP USA
    • Megjelenés dátuma 1988. október 27.

    • ISBN 9780195043105
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem494 oldal
    • Méret 238x162x37 mm
    • Súly 966 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This is the second of three volumes designed, in the author's words, to tell 'the story of America's popular songs, the people who wrote them, and the business they created and sustained'.

    Volume II concentrates on the 19th century, and among the topics discussed are: the effect of changing technology upon the printing of music; the growth of the American musical theatre; popular religious music; black music (including spirituals and ragtime); music during the Civil War; and 'music in the era of monopoly' (covering copyright, changing technology and distribution, the invention of the phonograph, and the establishment of Tin Pan Alley).

    'an indispensable source of information and work of reference'
    Richard Middleton, Music and Letters

    Több
    0