A Dictionary of Business and Management
Sorozatcím: Oxford Paperback Reference;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 10.99
-
5 250 Ft (5 000 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 525 Ft off)
- Kedvezményes ár 4 725 Ft (4 500 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
5 250 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 4
- Kiadó Oxford University Press
- Megjelenés dátuma 2006. március 23.
- ISBN 9780192806482
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem576 oldal
- Méret 196x129x25 mm
- Súly 421 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk Line drawings 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This wide-ranging and informative guide covers all areas of modern business. Revised and updated, it now includes greatly increased coverage of management terms and concepts. An indispensable work of reference for both students and professionals.
TöbbHosszú leírás:
The Dictionary of Business and Management is a wide-ranging and informative guide to all areas of business. It features up-to-date coverage of over 6,700 terms from marketing to taxation and accounting, business strategy and international finance. US business terms are covered, as well as financial jargon.
The new, fourth edition of this established bestseller has been updated to include terms relating to human resources and management, reflecting the growing focus on these areas in modern business. New entries include management concepts (e.g. competence, knowledge management), and named theories (e.g. Tannenbaum and Schmidt, Blake and Mouton). It also covers new terms from fast-changing fields such as current affairs (covering terms such as Private finance initiative and
private-public partnership), and Internet business (including terms such as bricks-and-clicks, B2B and viral marketing). In addition to these areas, coverage of social psychology as it relates to management has been expanded, and now covers concepts such as group task theory, group productivity theory, role theory, and
leadership theory.
Written by a specialized team of contributors in a clear and accessible style, the dictionary will prove indispensable to both business students and professionals.
Tartalomjegyzék:
A-Z Dictionary
Appendix: useful websites