2000 Professional's Guide to Target Marketing
How to Gain Profitable New Business
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 72.95
-
30 256 Ft (28 815 Ft + 5% áfa)
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 026 Ft off)
- Kedvezményes ár 27 230 Ft (25 934 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
30 256 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Elsevier Science & Technology
- Megjelenés dátuma 2000. január 28.
- ISBN 9780156070515
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem400 oldal
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
The Professional's Guide to Target Marketing will help you to market more efficiently and effectively. Our practical guide will provide you with the strategies you need to develop enduring relationships with current or prospective clients and avoid resorting to fee-cutting and other 'bottom-line eroding' marketing tactics. We offer you practical guidance on preparing for meetings, conducting interviews, offering solutions, and obtaining firm commitments. This resourceful text will help you differentiate your services from competitors.
The companion CD-ROM contains sample presentations, planning tables, checklists, worksheets, and other tools for more effective marketing.
Determine the type of client you want to attract
Develop contacts that evolve into profitable new clients
Improve and expand the services offered to current clients
See situations from the client's point of view
Present the benefits of your services in the most effective manner