
Werbung in der Medien- und Informationsgesellschaft
Eine kommunikationswissenschaftliche Einführung
Sorozatcím: Studienbücher zur Kommunikations- und Medienwissenschaft;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 34.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 968 Ft off)
- Discounted price 11 873 Ft (11 308 Ft + 5% áfa)
14 842 Ft
Beszerezhetőség
A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3., vollst. überarb. u. erw. Auflage 2017
- Kiadó Springer VS
- Megjelenés dátuma 2016. december 16.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658158842
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem335 oldal
- Méret 240x168 mm
- Súly 726 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 70 Illustrations, black & white; 23 Illustrations, color 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hosszú leírás:
?... Als Querschnittsmaterie bietet Werbung dafür eine ganze Reihe relevanter Perspektiven, entsprechend vielfältig - und abwechslungsreich - lesen sich die einzelnen Kapitel ...? (Stephan Dreyer, in: M&K Medien & Kommunikationswissenschaft, Jg. 66, Heft 4, 2018)
Tartalomjegyzék:

Werbung in der Medien- und Informationsgesellschaft: Eine kommunikationswissenschaftliche Einführung
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 842 Ft