• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • We Want Fish Sticks: The Bizarre and Infamous Rebranding of the New York Islanders

    We Want Fish Sticks by Hirshon, Nicholas;

    The Bizarre and Infamous Rebranding of the New York Islanders

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 18.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        9 072 Ft (8 640 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 1 814 Ft off)
      • Kedvezményes ár 7 258 Ft (6 912 Ft + 5% áfa)

    9 072 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó University of Nebraska Press
    • Megjelenés dátuma 2020. október 1.
    • Kötetek száma Trade Paperback

    • ISBN 9781496222305
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem312 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 418 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 20 photographs, 1 appendix, index
    • 100

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The NHL’s New York Islanders were struggling. After winning four straight Stanley Cups in the early 1980s, the Islanders had suffered an embarrassing sweep by their geographic rivals, the New York Rangers, in the first round of the 1994 playoffs. Hoping for a new start, the Islanders swapped out their distinctive logo, which featured the letters NY and a map of Long Island, for a cartoon fisherman wearing a rain slicker and gripping a hockey stick. The new logo immediately drew comparisons to the mascot for Gorton’s frozen seafood, and opposing fans taunted the team with chants of “We want fish sticks!”
    During a rebranding process that lasted three torturous seasons, the Islanders unveiled a new mascot, new uniforms, new players, a new coach, and a new owner, which were supposed to signal a return to championship glory. Instead, the team and its fans endured a twenty-eight-month span more humiliating than what most franchises witness over twenty-eight years. Fans beat up the new mascot in the stands. The new coach shoved and spit at players. The Islanders were sold to a supposed billionaire who promised to buy elite players; he turned out to be a con artist and was sent to prison. We Want Fish Sticks examines this era through period sources and interviews with the people who lived it.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of Illustrations
    Foreword, by Éric Fichaud
    Acknowledgments
    Introduction
    1. Birth of a Brand
    2. A Frozen-Dinner Franchise
    3. The Baymen and the Bruin
    4. New Team, Dashed Dream
    5. Dead in the Water
    6. Spano for President
    7. From Savior to Devil
    Epilogue
    Appendix: Interview with Graphic Designer Pat McDarby
    Notes
    Bibliography
    Index

    Több