• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Virtual Engagement: Managing Seamless Marketing with Technology

    Virtual Engagement by Rajagopal;

    Managing Seamless Marketing with Technology

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 813 Ft (13 155 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 381 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 431 Ft (11 840 Ft + 5% áfa)

    13 813 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Business Expert Press
    • Megjelenés dátuma 2025. július 31.

    • ISBN 9781637428580
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem218 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 691

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Virtual Engagement presents contemporary perspectives on virtual marketing with a focus on business-to-consumers and business-to-business marketing practices. Innovative technology-led ecommerce strategies have been addressed through the global best practices and case studies in the emerging markets.

    Case studies are discussed in each chapter to support the discussions on various aspects of virtual marketing. The book argues that firms need to develop cost-effective e-commerce by engaging customers in business modeling.

    Több