• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Virtual Engagement: Managing Seamless Marketing with Technology

    Virtual Engagement by Rajagopal;

    Managing Seamless Marketing with Technology

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 27.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 372 Ft (12 735 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 337 Ft off)
      • Kedvezményes ár 12 035 Ft (11 462 Ft + 5% áfa)

    13 372 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Business Expert Press
    • Megjelenés dátuma 2025. július 31.

    • ISBN 9781637428580
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem218 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 318 g
    • Nyelv angol
    • 683

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Contemporary insights into virtual marketing deliver a deep dive into technology-driven e-commerce strategies for B2C and B2B sectors. Emphasizing cost-effective customer engagement, the discussion integrates global case studies and emerging market practices to illustrate innovative approaches to business modeling.

    Több

    Hosszú leírás:

    Virtual Engagement presents contemporary perspectives on virtual marketing with a focus on business-to-consumers and business-to-business marketing practices. Innovative technology-led ecommerce strategies have been addressed through the global best practices and case studies in the emerging markets.

    Case studies are discussed in each chapter to support the discussions on various aspects of virtual marketing. The book argues that firms need to develop cost-effective e-commerce by engaging customers in business modeling.

    Több