• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Vermarktungsstrategien für Digitale Medien: Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

    Vermarktungsstrategien für Digitale Medien by Kunz, Sibylle; Schuster, Gabriele;

    Innovative Unternehmenspraxis: Insights, Strategien und Impulse

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 49.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 733 Ft (19 746 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 147 Ft off)
      • Kedvezményes ár 16 587 Ft (15 797 Ft + 5% áfa)

    20 733 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Springer Fachmedien Wiesbaden
    • Megjelenés dátuma 2025. december 12.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783658487959
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem307 oldal
    • Méret 240x168 mm
    • Nyelv német
    • Illusztrációk XXI, 307 S. 24 Abb. Illustrations, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    In der digitalen Informationsflut Sichtbarkeit zu erlangen ist eine immense Herausforderung. Dieses Buch zeigt, wie digitale Medienformate erfolgreich vermarktet werden können – fundiert, praxisnah und zukunftsorientiert. Die Beitragenden geben in diesem Werk mit ihrer Expertise Einblicke in Mechanismen und Werkzeuge von Marketingstrategien, die sich auf digitale Medien anwenden lassen. Ob BookTok, Streaming, Mobile Games oder Voice-SEO – das Buch beleuchtet vielfältige Formate, Bereiche und Kanäle, zeigt Best Practises auf und reflektiert ethische wie rechtliche Rahmenbedingungen.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Digitale Texte und Digitales Audio: Bücher, Zeitschriften, Hörbücher, Musik und Podcasts.- Bewegte Bilder: Digitale Filme und Serien, Kurzvideos und Reels.- Digitale Spiele: Mobile Games, Computer Games und AR/VR-Experiences.- Digitale Medien im Bildungs- und Lernbereich.- Suchen und Finden: Künstliche Intelligenz als Treiber für Suchmaschinen und SEO.- Vom Können und Dürfen: Ethische und datenschutzrechtliche Leitplanken.- Medienerlebnisse schaffen: Erfolgsfaktoren in Zielgruppenansprache und Interaktionsgestaltung.

    "

    Több