• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Values in Contemporary International Business
      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. március 10.

    • ISBN 9781032889887
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem216 oldal
    • Méret 229x152 mm
    • Súly 560 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 2 Illustrations, black & white; 2 Line drawings, black & white; 33 Tables, black & white
    • 686

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book aims to provide a comprehensive analysis of the theoretical and practical aspects related to values in international business, including changes in the value creation process and the adaptation and evolution of firms in an environment affected by various crises.

    Több

    Hosszú leírás:

    To fill the gaps in theoretical and empirical aspects of the existing international business and management literature, this book addresses several major issues of values in international business in a permanently changing world. The current environmental and geopolitical ever?changing volatility imposes requirements for continuous revisiting and adaptation of firm international strategies and respective evolution of associated values. This book analyzes these challenges in three core aspects, namely, value changes and developments in a crisis period, emergence of new ways to value creation, and value?related intercultural challenges of international business in a volatile word?encompassing context.


    This book aims to provide a comprehensive analysis of the theoretical and practical aspects related to values in international business, including changes in the value creation process and the adaptation and evolution of firms in an environment affected by various crises. In doing so it sets the goal to assist managers and scholars in better understanding the new challenges in various aspects of international management concerning dynamics in the understanding of values in international business.


    To address these issues, this book covers topics that have been dedicated insufficient attention in international business and management literature.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part 1 ? Crises and environment: an upheaval of values   1. New global upheaval challenges facing the international business community   2. Exogenous shocks and international business: a conceptual framework   3. Prospects for Algerian exports in the African Continental Free Trade Area (AfCFTA)   Part 2 ? New values and new ways to create value   4. How have French multinationals responded to the Covid-19 pandemic?   5. Blended value proposition (BVP), triple bottom line (TBL), creating shared value (CSV) and base of pyramid (BOP) concepts: What are the differences? A comparative analysis using Morse?s methodology   6. Towards a tailored framework for Freemium Business Models   Part 3 ? Epilogue and conclusion   7. Ethical tools and cultural diversity in multinational companies: An experiment using a serious digital game   Conclusion

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Values in Contemporary International Business

    Values in Contemporary International Business

    Goxe, François; Nivoix, Sophie; Viegas-Pires, Michaël; (ed.)

    73 384 Ft

    next