• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • UX for XR: User Experience Design and Strategies for Immersive Technologies

    UX for XR by Hillmann, Cornel;

    User Experience Design and Strategies for Immersive Technologies

    Sorozatcím: Design Thinking;

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 40.65
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        16 859 Ft (16 056 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 2 023 Ft off)
      • Kedvezményes ár 14 836 Ft (14 129 Ft + 5% áfa)

    16 859 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2
    • Kiadó Apress
    • Megjelenés dátuma 2025. november 20.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9798868815904
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem257 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XII, 257 p. 137 illus., 133 illus. in color.
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "

    Extending traditional digital platforms to the new frontier of extended reality (XR) requires taking into account what best practices, new concepts, and conventions have been established and what learnings can be brought forward from case studies involving industry leaders. By looking at practical examples from the field of handheld AR breakthroughs, virtual reality (VR) success stories and experimental interaction concept of pioneering XR platforms, you'll see how it's possible to map out a framework of user experience (UX) guidelines to close in on opportunities and challenges that lay ahead.

    UX for XR defines, identifies, and analyzes UX practices for XR environments and reviews the techniques and tools for prototyping and designing XR user interactions. You'll approach the design for experiential state and spatial cognition, using established UX key performance indicators, while taking into account the social dynamics, emotional framework and wider industry context.

    This new edition has been fully updated with new cases studies and examples and explores new developments relating to Apple Vision Pro, the new paradigm of Mixed Reality HMDs and includes brand new chapters on spatial computing and AI applications to XR.

    You Will:

    • Explore the challenges and opportunities of designing for XR
    • See how spatial interaction is revolutionizing human computer interaction
    • Examine sensory input and interaction beyond the screen
    • Work with 3D Interaction Design and build a strong 3D UX
    • Understand VR and augmented reality essentials for emotion-rich user experiences
    • Apply UX research techniques for the XR space

    This is for:

    UX designers, consultants, and strategists; XR developers and media professionals

    "

    Több

    Tartalomjegyzék:

    "

    Chapter 1: Introduction.- Chapter 2: The History and Future of XR.- Chapter 3: The Rise of UX and How it Drives XR User Adoption.- Chapter 4: UX and Experience Design: From Screen to Space.- Chapter 5: Pioneering Platforms and UX Learnings.- Chapter 6: Spatial Intelligence and AI Solutions.- Chapter 7: New Design Frontiers in Spatial Computing.- Chapter 8: Practical Approaches: XR UX in the Real World. Appendix A.- Appendix B.

    "

    Több