• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Transforming Customer–Brand Relationships – Use Emotional Connection To Build Loyalty: Use Emotional Connection To Build Loyalty

    Transforming Customer–Brand Relationships – Use Emotional Connection To Build Loyalty by Garnett, Christina;

    Use Emotional Connection To Build Loyalty

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 46.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 701 Ft (21 620 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 270 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 431 Ft (19 458 Ft + 5% áfa)

    22 701 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 3.

    • ISBN 9781398621343
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 234x156x19 mm
    • Súly 512 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Discover how to transform customer-brand relationships to build brand affinity and advocacy for long-term success.

    Több

    Hosszú leírás:

    Emotional connection and affinity are the key to turning customers into brand advocates, but with consumers constantly bombarded with information, creating that genuine, emotional connection with consumers has become increasingly difficult.

    This book provides mid-career marketers with practical strategies that transcend traditional transactional interactions and instead cultivate memorable experiences that resonate on a personal level with their customers. The book enables marketers to build genuine loyalty, which in turn creates communities and forges an enduring bond between a brand and its users.

    Taking a multidisciplinary look at the issue, Transforming Customer-Brand Relationships explores topics including the power of the customer voice, social listening as a tool and customer service transformation. By moving away from traditional metrics such as customer lifetime value and acquisition costs and instead focusing on emotional engagement metrics like customer sentiment analysis, it helps marketers and business leaders understand and implement strategies that foster lasting relationships with customers, ensuring long-lasting patronage in this competitive digital age.

    Több