• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The World's Greatest Brands

    The World's Greatest Brands by Kochan, Nick;

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 85.59
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 127 Ft (34 407 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 4 335 Ft off)
      • Kedvezményes ár 31 792 Ft (30 278 Ft + 5% áfa)

    36 127 Ft

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1996
    • Kiadó Palgrave Macmillan
    • Megjelenés dátuma 1996. november 10.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9780333664193
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem188 oldal
    • Méret 255x230 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXVIII, 188 p.
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    The magic of brands is as old as Coke and as young as Tango. But getting beneath the packaging to understand a brand's winning technique is tough. Why do Kellogg's or Barbie still remain the consumer's friend? Why should a computer name or a sporting logo win favour with consumers worldwide? The World's Greatest Brands asks such key questions of over 350 of the world's leading brands. Explanations of a brand's history, its management and exploitation will appeal to the expert and the consumer. Anecdotes and analysis are combined to explain the science and art that have contributed to great branding case histories. Also included here is branding consultancy Interbrand's ranking of the world's 100 most powerful brands along with their assessment of brand owners' skills and winning techniques. This is a unique compilation on a subject with a fascination for all consumers. No-one who enjoys the benefits of great brands can fail to enjoy and profit from this book.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface - Acknowledgements - Introduction - Context - The Origins of Branding - Values and Visions - Brands for the Next Century: Future Trends - Techniques for the Professional - Brand Worth and Evaluation - Corporate Brands - The Naming of Brands - Designing for the Brand - The Seven Routes to Successful International Branding - The World's Greatest Brands: Top Brands by Sector and Area - The World's Greatest Brands: An A-Z Guide - Index

    Több