• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • The Dynamics of Strategy: Mastering Strategic Landscapes of the Firm

    The Dynamics of Strategy by Robertson, Duncan A.; Caldart, Adriån A.;

    Mastering Strategic Landscapes of the Firm

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 112.50
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        53 746 Ft (51 187 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 375 Ft off)
      • Kedvezményes ár 48 372 Ft (46 068 Ft + 5% áfa)

    53 746 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó OUP Oxford
    • Megjelenés dátuma 2009. október 8.

    • ISBN 9780199234158
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem232 oldal
    • Méret 241x162x16 mm
    • Súly 539 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk Numerous figures and tables
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    As the life span of business models has shrunk, firms have had to review their strategic intent, develop strategic initiatives in fast and imaginative ways, and engage in major reorganizations to deal with this. The Dynamics of Strategy helps make sense of the changing business environment and requisite processes of strategizing and organizing.

    Több

    Hosszú leírás:

    As the life span of business models reduces, firms have had to review their strategic intent, develop strategic initiatives in fast and imaginative ways, and engage in major reorganization. This book examines the dynamics of strategy and helps to make sense of the processes of strategizing and organizing in a dynamic environment.

    The Dynamics of Strategy draws on theoretical perspectives that enable readers to describe and understand the dynamics of the firm's competitive landscape, the dynamics of the organizational landscape, and the interdependencies between these landscapes. The book combines research rooted in economics and organizational theory, and also builds on interdisciplinary studies using a wide range of research paradigms and methods. This broad range of theoretical perspectives allows a comprehensive analysis of the complex and multidimensional problems facing the contemporary fi rm.

    In order to help the reader connect sound theory with the reality of strategy, theoretical discussion is illustrated with case studies of fi rms from a wide range of industries. Written for managers and management students, The Dynamics of Strategy provides a roadmap to understanding the dynamics of organizing and strategizing.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Part I: The Competitive Landscape
    Models of Competition
    Dynamics of Competition
    Networks
    Part II: The Organizational Landscape
    Organizational Dynamics
    Managing Firm Complexity
    Co-Evolution
    Conclusion

    Több
    0