 
      The Dynamics of Business Interest Groups in Switzerland After the Global Financial Crisis
Sorozatcím: Interest Groups, Advocacy and Democracy Series;
- 
          
          12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 128.39
- 
          
            53 249 Ft (50 714 Ft + 5% áfa)Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie. 
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 6 390 Ft off)
- Kedvezményes ár 46 860 Ft (44 628 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
53 249 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Springer Nature Switzerland
- Megjelenés dátuma 2025. október 14.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031830488
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem246 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk XVII, 246 p. 41 illus., 28 illus. in color. Illustrations, black & white 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book examines the strategies employed by business interest groups in response to the challenges posed by the global financial crisis of 2008-9. Drawing on evidence from Switzerland, it assesses three policy areas – financial regulation, tax policy and corporate governance – to illustrate the long-term dynamics of advocacy strategies, and the ways in which these groups navigated the complexities of the post-crisis landscape by adapting their coalitions. The book demonstrates that business interest groups employed both direct and indirect advocacy strategies to navigate the crisis, highlighting the importance of perceived legitimacy for these groups. It will appeal to all those interested in policy-making, interest groups, political science and financial regulation.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction.- Business interest groups in times of crisis.- Switzerland: business interest groups and the financial crisis.- Research design.- The first mechanism: an increase in issue salience.- Financial regulation.- Corporate governance.- Tax policy.- Discussion on policies.- Conclusion.
Több