
The Complete Guide to Blender Graphics
Computer Modeling and Animation: Volumes One and Two
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 84.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 603 Ft off)
- Discounted price 34 411 Ft (32 772 Ft + 5% áfa)
43 013 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó A K Peters
- Megjelenés dátuma 2023. október 19.
- ISBN 9781032562186
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem836 oldal
- Méret 235x191 mm
- Súly 2220 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 3307 Illustrations, color; 3307 Halftones, color 547
Kategóriák
Rövid leírás:
The book introduces the program?s Graphical User Interface and shows how to implement tools for modeling and animating characters and created scenes with the application of color, texture and special lighting effects.
TöbbHosszú leírás:
BlenderTM is a free Open-Source 3D Computer Modeling and Animation Suite?incorporating Character Rigging, Particles, Real World Physics Simulation, Sculpting, Video Editing with Motion Tracking and 2D Animation within the 3D Environment.
Blender is FREE to download and use by anyone for anything.
The Complete Guide to Blender Graphics: Computer Modeling and Animation, Eighth Edition is a unified manual describing the operation of the program, updated with reference to the Graphical User Interface for Blender Version 3.2.2, including additional material covering Blender Assets, Geometry Nodes, and Non-Linear Animation.
Divided into a two-volume set, the book introduces the program?s Graphical User Interface and shows how to implement tools for modeling and animating characters and created scenes with the application of color, texture, and special lighting effects.
Key Features:
- The book provides instruction for New Users starting at the very beginning.
- Instruction is presented in a series of chapters incorporating visual reference to the program's interface.
- The initial chapters are designed to instruct the user in the operation of the program while introducing and demonstrating interesting features of the program.
- Chapters are developed in a building block fashion providing forward and reverse reference to relevant material.
Both volumes are available in a discounted set, which can also be purchased together with Blender 2D Animation: The Complete Guide to the Grease Pencil.
TöbbTartalomjegyzék:
Volume One: Introduction. Download and Installation. The Author. Preamble. CH01 Understanding the Interface. CH02 Editors-Workspaces-Themes. CH03 Navigate and Save. CH04 Objects in the 3D View Editor. CH05 Editing Objects. CH06 Editing Tools. CH07 Editing with Modifiers. CH08 Editing Techniques- Examples. CH09 Materials- Textures- Nodes. CH10 Textures. CH11 Node Systems and Usage. CH12 Scene Lighting & Cameras. CH13 Viewport Shading. CH14 Rendering. CH15 Animation. CH16 Armatures & Character Rigging. CH17 3D Text. CH18 Blender Assets. CH19 Making a Movie. CH20 The Outliner and Collections. Index.
Volume Two: Introduction. The Author. Preamble. CH01 Objects in the 3D View Editor. CH02 Editing & Add-Ons. CH03 Editing with Generate Modifiers. CH04 Editing with Deform Modifiers. CH05 Editing Using Curves. CH06 Material Assignment. CH07 Rendering. CH08 Animation. CH09 Constraints. CH10 Armatures & Character Rigging. CH11 Shape Keys & Action Editors. CH12 Particle Systems. CH13 Physics and Simulation. CH14 Dynamic Paint. CH15 Geometry Nodes. CH16 Drivers. Ch17 Non Linear Animation. CH18 Rigging ? Rigify ? Animbox. CH19 Blender Render Engines. Index.
Több
The Complete Guide to Blender Graphics: Computer Modeling and Animation: Volumes One and Two
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
43 013 Ft

Longitudinal Structural Equation Modeling: A Comprehensive Introduction
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
37 952 Ft

Geometry - Intuitive, Discrete, and Convex: A Tribute to László Fejes Tóth
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 690 Ft

Bodleian Libraries: High Jinks Bookshelves (Foiled Quarto Journal)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
7 766 Ft

Aesthetics, Imagination and the Unity of Experience
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
20 238 Ft

Constant Motion Artisan Art Notebook (Flame Tree Journals)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
6 600 Ft

Surface and Interface Science ? V 2 Properties of Elemental Surfaces: Properties of Elemental Surfaces
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
70 854 Ft

Object Tracking Technology: Trends, Challenges and Applications
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
72 618 Ft