• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • The 10 Principles of Effective Social Media Mark – Strategies to Guarantee Impact: Strategies to Guarantee Impact

    The 10 Principles of Effective Social Media Mark – Strategies to Guarantee Impact by Stansel, Jon–stephen;

    Strategies to Guarantee Impact

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 42.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        20 727 Ft (19 740 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 073 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 654 Ft (17 766 Ft + 5% áfa)

    20 727 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Kogan Page
    • Megjelenés dátuma 2025. szeptember 3.

    • ISBN 9781398621466
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 234x156x16 mm
    • Súly 445 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Understand the fundamental principles of effective social media marketing.

    Több

    Hosszú leírás:

    Social media marketers are battling a constant state of flux, navigating new platforms and trends constantly. However, the truth is that underlying all this change is a fundamental set of principles of what makes effective social media marketing.

    This book provides a universal set of guidelines for social media marketers that will serve them regardless of what brand or organization they work for, or what changes occur in terms of platforms or trends. Designed for social media marketers at any stage of their career journey this book is most helpful for those in their early to mid-careers, starting out leading social media content development and their own teams, but it provides useful insights for anyone working in the sector on how they can create social posts that have the most impact.

    Written by leading social media expert, Jon-Stephen Stansel, each chapter discusses a different principle of great social media marketing, with examples from brands such as HBO, Xbox and Beyond Meat, and providing recommendations for how social media managers can apply each principle to their own social channels. By remaining platform agnostic, it delivers a timeless approach that can be utilized by any team using any software, and will be able to provide guidance regardless of what changes happen in the fast-moving social media landscape. Covering topics such as tone of voice, creating accessible content, building the right team and how to manage in a crisis, this book equips social teams with everything they need to create compelling and impactful posts across any platform at any time.

    Több