
Jules Pelta Feldman: Charles Simonds and the Seventies
Sorozatcím: Hatje Cantz Text;
-
15% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 28.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 15% (cc. 2 073 Ft off)
- Kedvezményes ár 11 745 Ft (11 186 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 818 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Thames & Hudson
- Megjelenés dátuma 2025. november 27.
- ISBN 9783775754606
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Nyelv angol 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Where is Charles Simonds? Throughout the 1970s, his diminutive Dwellings, tiny architectural ruins of an imaginary civilization, could be found throughout the crumbling infrastructure of downtown New York. Preoccupied with the relationship between the grown and the built, the archaeological and the urban, Simonds shared friendship and ideas with Gordon Matta-Clark and Robert Smithson. Like Lucy Lippard, with whom he lived during that decade, Simonds believed in combining art and activism, always preferring what he called the real world to the art world. Yet despite taking part in many of the seminal exhibitions and art events of 1970s New York, Simonds has left few traces on art history. In order to explain Simondss absence while simultaneously arguing for his central place within it, Jules Pelta Feldman reconsiders the decades self-conception, finding that Simonds exemplifies much of what has been ignored in 1970s art - and much of what establishes it as a unique period of experimentation and possibility.
Több