• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Testing the Spoken English of Young Norwegians: A Study of Testing Validity and the Role of Smallwords in Contributing to Pupils' Fluency

    Testing the Spoken English of Young Norwegians by Hasselgreen, Angela;

    A Study of Testing Validity and the Role of Smallwords in Contributing to Pupils' Fluency

    Sorozatcím: Studies in Language Testing; 20;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 61.86
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        31 307 Ft (29 816 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 3 131 Ft off)
      • Kedvezményes ár 28 176 Ft (26 834 Ft + 5% áfa)

    31 307 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2005. március 24.

    • ISBN 9780521544726
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem322 oldal
    • Méret 227x152x23 mm
    • Súly 500 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book reports on a two-part study: the validation of a test of spoken English for Norwegian secondary school pupils and the corpus-based investigation of the role played by 'smallwords'.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book reports on a two-part study: the validation of a test of spoken English for Norwegian secondary school pupils and the corpus-based investigation of the role played by 'smallwords', such as 'well', 'sort of', and 'you know', in bringing about fluency. The first study builds on the Messickian six central aspects of construct validity to produce a practical framework for test validation. It identifies potential sources of invalidity in the test being examined particularly relating to 'fluency'. The second study sets about to explore the concept of fluency, and to expose the extent to which it is acknowledged in the literature to be associated with smallwords, albeit under other names. The findings from the corpus study are drawn on to propose new elements to include in descriptors of fluency, and the implications of the study for classroom practices are discussed.

    "What Hasselgreen does examine and develop in a way that no one has done before is the link between gains in fluency and gains in facility in smallword use. This is a book that should appeal to a broad audience. It is well worth reading and is highly recommended."
    April Ginther, Purdue University, SSLA

    Több