
Television and the Moral Imaginary
Society through the Small Screen
-
12% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 12% (cc. 5 325 Ft off)
- Kedvezményes ár 39 049 Ft (37 190 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 374 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2012
- Kiadó Palgrave Macmillan UK
- Megjelenés dátuma 2012. augusztus 31.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9780230234819
- Kötéstípus Keménykötés
- Lásd még 9781349313624
- Terjedelem247 oldal
- Méret 216x140 mm
- Súly 440 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk VIII, 247 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Just how bad is television? Drawing on a range of theoretical sources including Husserl Lacan, Lefebvre, Sartre, Schutz and Adam Smith, this book takes a phenomenological approach to the small screen to offer an original sociological approach to television and its contribution to moral culture of late modern societies.
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction - the Small Screen and Morality Morality on Television Sociology and the Moral Order Televisuality: Style and the Small Screen The Phenomenology of Television Society and the Small Screen Mediating Morality Television and the Imaginary Conclusion Endnotes References Index
Több