
Media Convergence
Networked Digital Media in Everyday Life
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 110.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 255 Ft off)
- Kedvezményes ár 47 297 Ft (45 045 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
52 552 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2011
- Kiadó Red Globe Press
- Megjelenés dátuma 2011. december 13.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9780230228931
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem248 oldal
- Méret 216x138 mm
- Súly 508 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.
TöbbHosszú leírás:
This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.
TöbbTartalomjegyzék:
Acknowledgments
Introduction
Content, Computing, Communications
Convergent Media Industries
From Broadcast to Social Media
Never Ending Stories
Creative Audiences
Making the Invisible Visible
Time, Space and Convergent Media
Regulation, Policy and Convergent Media
Conclusion
References.