• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life

    Media Convergence by Meikle, Graham; Young, Sherman;

    Networked Digital Media in Everyday Life

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 110.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        52 552 Ft (50 050 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 5 255 Ft off)
      • Kedvezményes ár 47 297 Ft (45 045 Ft + 5% áfa)

    52 552 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2011
    • Kiadó Red Globe Press
    • Megjelenés dátuma 2011. december 13.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9780230228931
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem248 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 508 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book focuses on how everyday media such as Facebook, iTunes and Google can be understood in new ways for the 21st century through ideas of convergence. Key chapters explore the development of the internet, the rise of social media and the new opportunities for audiences to create, collaborate upon and share their own media.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgments
    Introduction
    Content, Computing, Communications
    Convergent Media Industries
    From Broadcast to Social Media
    Never Ending Stories
    Creative Audiences
    Making the Invisible Visible
    Time, Space and Convergent Media
    Regulation, Policy and Convergent Media
    Conclusion
    References.

    Több