• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Teaching Writing to English Language Learners in the Elementary Classroom: Research-based Approaches and Techniques

    Teaching Writing to English Language Learners in the Elementary Classroom by Bhowmik, Subrata; Kim, Marcia;

    Research-based Approaches and Techniques

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        71 557 Ft (68 150 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 156 Ft off)
      • Kedvezményes ár 64 402 Ft (61 335 Ft + 5% áfa)

    71 557 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. november 4.

    • ISBN 9781032905440
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem220 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 35 Illustrations, black & white; 15 Halftones, black & white; 20 Line drawings, black & white; 24 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book focuses on research-informed approaches and techniques for teaching writing to elementary English Language Learners (ELLs).

    Több

    Hosszú leírás:

    This book focuses on research-informed approaches and techniques for teaching writing to elementary English Language Learners (ELLs). The book highlights strategies for enriching writing literacy education for elementary ELLs. With contributions from prominent scholars in the field of elementary ELL writing from around the world, the chapters in this book focus on a wide range of topics, including curriculum design, metalanguage and translanguaging, integrating playfulness into a genre-based approach to writing instruction, metacognitive instruction, teaching the genre of school, identity texts, multimodal writing, using mentor texts, teaching science writing, and interrogating raciolinguistic ideologies in assessment practices. Together they highlight both the challenges and possibilities of writing instruction for elementary ELLs in diverse educational contexts.


    This is a foundational text for students in TESOL programs focusing on writing instruction for ELLs, as well as for pre- and in-service teachers who want to upgrade their teaching abilities and knowledge bases.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction: Teaching Writing to Elementary English Language Learners; 2. Designing Elementary Curriculum using a Functional Approach through the Teaching and Learning Cycle; 3. Elevating Elementary Teacher Practice in the English Learner Writing Classroom with SFL Metalanguage and Translanguaging Approaches; 4. Integrating Playfulness into a Genre-Based Approach to ESL Writing Instruction in the Elementary Classroom; 5. Unleashing the Power of Metacognitive Instruction in Developing Students? Metacognition in Second Language Writing; 6. SFL Genre Pedagogy: An Approach to Coaching Bilingual Learners to Write in the Genres of School; 7. Using Identity Text Space for a Holistic Approach to Teaching Writing to Elementary ESL Learners; 8. Supporting the Content Literacy Development of Young English Learners Through Multimodal Writing; 9. Teaching Genre through Mentor Texts and the Teaching and Learning Cycle; 10. Languaging in Science: Developing a Culturally Sustaining Model for Implementing SFL Genre Pedagogy in Content Areas; 11. Teachers as Learners: Interrogating Raciolinguistic Ideologies for More Expansive Writing Assessment Practices for Multilingual Learners

    Több