
Teaching Digital Storytelling
Inspiring Voices through Online Narratives
Sorozatcím: Innovations in Information Literacy;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 119.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 818 Ft off)
- Kedvezményes ár 55 408 Ft (52 769 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
60 225 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Rowman & Littlefield Publishers
- Megjelenés dátuma 2024. április 15.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781538172919
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem250 oldal
- Méret 236x158x19 mm
- Súly 517 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 5 BW Photos, 11 Tables 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Everyone has a story to tell, and this book will inspire and guide readers to teach and learn through the production of digital narratives. This book presents the stories of educators who through digital storytelling inspire students from diverse communities to construct their empowering digital narratives. Educators from a wide range of disciplines present innovative case studies of teaching digital storytelling through the lens of personal narratives, metaliteracy, and information literacy. They describe how teaching students to tell their personal digital stories prepares them as learners who are reflective while playing active learner roles such as producer, publisher, and collaborator. As an innovative resource for teaching and learning with digital media, this book:
- Combines the theory and practice of digital storytelling with metaliteracy and the ACRL Framework for Information Literacy for Higher Education
- Explores how to inspire learners to share their original digital narratives
- Offers the opportunity to explore and address issues of race, class, and gender to give voice to these issues as part of the storytelling process
- Investigates the role of diversity, equity, and inclusion in writing and producing original digital narratives
- Examines novel approaches to collaborative digital storytelling and peer review
- Presents pioneering models for global digital storytelling among international learners online
- Describes empowering digital narratives constructed by students who found and shared their voices through this creative process
- Provides inventive models for teaching effective planning through well-written scripts and visual storyboards
- Offers openly-available resources such as rubrics, assignment descriptions, and digital technologies
- Showcases the application of metaliteracy OER in digital storytelling learning activities and courses
Through this book, faculty, librarians, school library media specialists, and instructional designers will learn how to teach the theory and practice of digital storytelling. This innovative resource will also empower students to reflect on their roles as digital storytellers and metaliterate learners in today?s dynamic and evolving information environment.
Több