
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 33.75
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 708 Ft off)
- Kedvezményes ár 15 372 Ft (14 640 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 080 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2, Revised
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2004. október 14.
- ISBN 9780521533874
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem216 oldal
- Méret 246x191x16 mm
- Súly 493 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A course for intermediate and advanced level students focusing on listening to lectures and note-taking.
TöbbHosszú leírás:
A course for intermediate and advanced level students focusing on listening to lectures and note-taking. Study Listening is for intermediate and advanced level students who are planning to study at a university or college where English is the language of instruction, or who need to attend international conferences where English is used. The course focuses on listening to lectures and note-taking. The Second Edition has been comprehensively revised and restructured and now includes eight brand new lectures on academic topics with speakers from six different countries; more focus on six macro-strategies for listening: predicting, monitoring, responding, clarifying, inferencing, evaluating; more post-listening tasks to deal with comprehension problems.
Több