• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Strategic Marketing: A Practical Approach

    Strategic Marketing: A Practical Approach by Alsem, Karel Jan;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 45.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 971 Ft (20 925 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 197 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 774 Ft (18 833 Ft + 5% áfa)

    21 971 Ft

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó McGraw-Hill Higher Education
    • Megjelenés dátuma 2006. szeptember 1.

    • ISBN 9780071244176
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    This text is designed as a stand alone text in a Marketing Strategy course with a focus on building customer value through the firm's marketing activities. The author aims to indicate the specific steps that comprise the strategic marketing planning process and how each of these steps should be implemented. The focus is on the activities that a company should perform within the framework of strategic marketing. The book follows the four-part division of evaluation, analysis, planning, and implementation.

    This text is designed as a stand alone text in a Marketing Strategy course with a focus on building customer value through the firm's marketing activities. The author aims to indicate the specific steps that comprise the strategic marketing planning process and how each of these steps should be implemented. The focus is on the activities that a company should perform within the framework of strategic marketing. The book follows the four-part division of evaluation, analysis, planning, and implementation.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1.The strategic marketing planning process







    2.Strategy review and market definition







    3.Customer analysis







    4.Internal analysis







    5.Competitor analysis







    6.Industry attractiveness analysis





    7.Distribution channel and supplier analysis







    8.Other techniques for strategic analysis







    9.Corporate objectives and strategies







    10.Marketing objectives and strategies





    11.Marketing instrument objectives and strategies







    12.Marketing plan and implementation

    Több
    0