
Strategic Corporate Social Responsibility - International Student Edition
Sustainable Value Creation
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 133.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 8 604 Ft off)
- Discounted price 34 415 Ft (32 776 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
43 018 Ft
Beszerezhetőség
Készleten van irodánkban, így nagyon gyorsan eljuthat Önhöz. Rendelje meg most online, és szinte azonnal szállítunk vagy akkortól átvehető nálunk munkaidőben. 5 munkanapja van az átvételre visszajelző emailünk után.
Készletünk: 2 példány
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Sixth Edition
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 2022. október 18.
- ISBN 9781071895351
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem552 oldal
- Méret 231x187 mm
- Nyelv angol 898
Kategóriák
Rövid leírás:
Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined.
Több
Hosszú leírás:
Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined. The primary challenge for managers today is to balance the competing interests of the firm’s stakeholders’ understanding that what they expect today may not be what they will expect tomorrow. This tension is what makes CSR so complex and demanding, but it is also what makes CSR integral to the firm’s strategy and day-to-day operations. In this new Sixth Edition, author David Chandler explores issues around COVID-19, the BLM movement, the supply chain crunch, and the "great resignation."
Több
Tartalomjegyzék:
Part I ? Corporate Social Responsibility
Chapter 1: What Is CSR?
Chapter 2: The Driving Forces of CSR
Case Study: Religion
Part II ? A Stakeholder Perspective
Chapter 3: Stakeholder Theory
Chapter 4: Corporate Stakeholder Responsibility
Case Study: Capitalism
Part III ? A Legal Perspective
Chapter 5: Corporate Rights and Responsibilities
Chapter 6: Who Owns the Firm?
Case Study: Media
Part IV ? A Behavioral Perspective
Chapter 7: Markets and Profit
Chapter 8: Compliance and Accountability
Case Study: Investing
Part V ? A Strategic Perspective
Chapter 9: Strategy + CSR
Chapter 10: Strategic CSR
Case Study: Supply Chain
Part VI ? A Sustainable Perspective
Chapter 11: Sustainability
Chapter 12: Sustainable Value Creation
Final Thoughts
Appendix ? Implementing Strategic CSR