• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Készleten
    Strategic Corporate Social Responsibility - International Student Edition: Sustainable Value Creation

    Strategic Corporate Social Responsibility - International Student Edition by Chandler, David;

    Sustainable Value Creation

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 133.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        67 311 Ft (64 106 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 5 385 Ft off)
      • Discounted price 61 926 Ft (58 978 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Készleten van irodánkban, így nagyon gyorsan eljuthat Önhöz. Rendelje meg most online, és szinte azonnal szállítunk vagy akkortól átvehető nálunk munkaidőben. 5 munkanapja van az átvételre visszajelző emailünk után.
    Készletünk: 2 példány

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma Sixth Edition
    • Kiadó SAGE Publications, Inc
    • Megjelenés dátuma 2022. október 18.

    • ISBN 9781071895351
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem552 oldal
    • Méret 231x187 mm
    • Nyelv angol
    • 915

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined.

     

    Több

    Hosszú leírás:

    Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined. The primary challenge for managers today is to balance the competing interests of the firm’s stakeholders’ understanding that what they expect today may not be what they will expect tomorrow. This tension is what makes CSR so complex and demanding, but it is also what makes CSR integral to the firm’s strategy and day-to-day operations.  In this new Sixth Edition, author David Chandler explores issues around COVID-19, the BLM movement, the supply chain crunch, and the "great resignation."

     

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I ? Corporate Social Responsibility
    Chapter 1: What Is CSR?
    Chapter 2: The Driving Forces of CSR
    Case Study: Religion
    Part II ? A Stakeholder Perspective
    Chapter 3: Stakeholder Theory
    Chapter 4: Corporate Stakeholder Responsibility
    Case Study: Capitalism
    Part III ? A Legal Perspective
    Chapter 5: Corporate Rights and Responsibilities
    Chapter 6: Who Owns the Firm?
    Case Study: Media
    Part IV ? A Behavioral Perspective
    Chapter 7: Markets and Profit
    Chapter 8: Compliance and Accountability
    Case Study: Investing
    Part V ? A Strategic Perspective
    Chapter 9: Strategy + CSR
    Chapter 10: Strategic CSR
    Case Study: Supply Chain
    Part VI ? A Sustainable Perspective
    Chapter 11: Sustainability
    Chapter 12: Sustainable Value Creation
    Final Thoughts
    Appendix ? Implementing Strategic CSR

    Több