Strategic Corporate Social Responsibility - International Student Edition: Sustainable Value Creation

Strategic Corporate Social Responsibility - International Student Edition

Sustainable Value Creation
 
Kiadás sorszáma: Sixth Edition
Kiadó: SAGE Publications, Inc
Megjelenés dátuma:
 
Normál ár:

Kiadói listaár:
GBP 85.00
Becsült forint ár:
41 055 Ft (39 100 Ft + 5% áfa)
Miért becsült?
 
Az Ön ára:

29 970 (28 543 Ft + 5% áfa )
Kedvezmény(ek): 27% (kb. 11 085 Ft)
A kedvezmény érvényes eddig: 2024. május 31.
A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
Kattintson ide a feliratkozáshoz
 
Beszerezhetőség:

Tudomásunk szerint készleten van irodánkban, így napokon belül eljuthat Önhöz. Rövidesen értesítjük, ha időközben elfogyott volna.
Készletünk: 2 példány
 
  példányt

 
 
 
 
A termék adatai:

ISBN13:9781071895351
ISBN10:1071895354
Kötéstípus:Puhakötés
Terjedelem:552 oldal
Méret:231x187 mm
Nyelv:angol
1195
Témakör:
Rövid leírás:

Hosszú leírás:

Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined. The primary challenge for managers today is to balance the competing interests of the firm’s stakeholders’ understanding that what they expect today may not be what they will expect tomorrow. This tension is what makes CSR so complex and demanding, but it is also what makes CSR integral to the firm’s strategy and day-to-day operations.  In this new Sixth Edition, author David Chandler explores issues around COVID-19, the BLM movement, the supply chain crunch, and the "great resignation."

 

Tartalomjegyzék:
333333; margin: 0in 0in 0pt;">Strategic Corporate Social Responsibility: Sustainable Value Creation (Sixth Edition) redefines corporate social responsibility (CSR) as being central to the value-creating purpose of the firm. Based on a theory of empowered stakeholders, this bestselling text argues that the responsibility of a corporation is to create value, broadly defined.