
Social Media in Healthcare Information
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 120.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 12 146 Ft off)
- Discounted price 48 586 Ft (46 272 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
60 732 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Facet Publishing
- Megjelenés dátuma 2025. május 1.
- ISBN 9781783306794
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem222 oldal
- Méret 234x156 mm
- Nyelv angol 692
Kategóriák
Rövid leírás:
Social Media in Healthcare Information provides an overview of current and recent developments in social media, concentrating on the most influential and well-established platforms.
TöbbHosszú leírás:
Social media has now been an integral part of life for over 20 years, revolutionising so many
aspects of our lives that it is now difficult to imagine a world without it. As smartphone
technology has matured and users have grown more sophisticated in their use of various
social media platforms, concerns about privacy, ethics, censorship, and misinformation have
grown and become more complex.
Social Media in Healthcare Information provides an overview of current and recent
developments in social media, concentrating on the most influential and well-established
platforms. In addition to drawing together some of the most recently published scholarship in
this area, this necessary book includes practical tips and considerations of how the platforms
can be used to support knowledge and library service provision in healthcare settings as well
as
? the use of social media in healthcare research and medical education
? COVID-19 and misinformation
? digital inequalities and technological barriers
? confidentiality, privacy and security
? social media campaigns, data analysis and trends
? AI, big data and the future-proofing the profession
Aimed at new and existing users of social media in their services and LIS students, this
essential guide will provide readers with in-depth social media knowledge and authoritative
guidance on how it applies to library services in a healthcare environment.
Tartalomjegyzék:
Social Media in Healthcare Information
Több