• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Screening the Dark Side of Love: From Euro-Horror to American Cinema

    Screening the Dark Side of Love by Ritzenhoff, Karen A.; Randell, Karen;

    From Euro-Horror to American Cinema

      • 12% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 184 Ft (21 128 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 12% (cc. 2 662 Ft off)
      • Kedvezményes ár 19 522 Ft (18 593 Ft + 5% áfa)

    22 184 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2012
    • Kiadó Palgrave Macmillan US
    • Megjelenés dátuma 2012. szeptember 25.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9780230341548
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Lásd még 9781349344406
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 216x140 mm
    • Súly 485 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XXIV, 256 p. 18 illus. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    "How can love be understood globally as a problematic transgression rather than the narrative of ""happy endings"" that Hollywood has offered? The contributors utilize varying methodologies of textual analysis, psychoanalytic models, and cultural critique and engage with a broad range of films to explore issues of gender identity and spectatorship."

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Re-Imagining Censorship as 'Reel' Mutilation: Why not a G-rated Version of David Cronenberg's Crash; J.S.Robinson The Whip and the Body: Sex, Violence, and Performative Spectatorship in Euro-Horror S&M Cinema; A.I.Olney Lars von Trier's Anti Christ and the Australian 'lost child' Complex: Love, Loss and Emotional Indulgence; T.Waddell Black Bucks and Don Juans: Violent Romances of Race and Sex in Jane Campion's In the Cut ; T.Lundy Mad Love: The Anxiety of Difference in the Films of Lon Chaney Snr.; K.Randell Love and Crime in Agatha Christie Films; M.Aldridge Monstrous Love: Oppression, Intimacy, and Transformation in Mary Reilly (1996); C.Miller Self-mutilation and Dark Love in Darren Aronofsky's Black Swan (2010) and Michael Haneke's The Piano Teacher (2000); K.A.Ritzenhoff Female Pleasure and Performance: Masochism in Belle de Jour and Story of O ; S.Deighan What's in the Basket?: Sexualized and Sexualizing Violence in Frank Henenlotter's Basket Case ; L.Cunningham Blood and Bravado: Violence, Eroticism, and Spain in Pedro Almodovar's Matador ; M.Morris The Comedic Punch Line: Unpacking Scenes of Domestic Violence-as-humor in Tyler Perry Films; J.Hudson Obsessed and Fatally Attracted: The Gender and Racial Politics of Obsessed; S.Leonard High-Tech Pleasure: Seriality and Pornographic Body; S.Schaschek

    Több